Löfs VardagsLyx
Servicepolicy
Strategiskt Mål
God service, bra bemötande och hög tillgänglighet i alla externa och interna kontakter.
Vår service genomsyrar vårt agerande i varje situation och kännetecknas av:
· Vi är till för alla kunder, privat, företag och organisationer
· Vi är engagerade, vänliga, sakliga och tydliga
· Vi samarbetar för att nå effektivitet och helhetslösningar.
· Vårt agerande präglas av framförhållning och smidighet
· Vi lär, förändrar och förbättrar
· Vi fokuserar på resultat
För oss är tillgänglighet:
· Att inom 24 tim svarat på inkomna mail och meddelanden
· Svara i telefon dagtid
· Vid upptaget hänvisas man till mail eller sms
Våra svarstider:
· Om möjligt svarar vi direkt
· Går inte det, ringer vi alltid upp så snart det går
· Mailsvar garanteras inom 24 tim
Vår vision:
· Vi strävar alltid efter att kunden är 100 % nöjd
· Vi stöttar, ger råd och tips och framför allt, vi finns här för att svara på kundens frågor
· Att göra arbetet enkelt och miljömedvetet
· Att främja samarbeten
· Att främja miljöarbete genom att alltid ha natur och miljö som fokus