Servicepolicy
Löfs VardagsLyx Servicepolicy
Strategiskt Mål
God service, bra bemötande och hög tillgänglighet i alla externa och interna kontakter.
Vår service genomsyrar vårt agerande i varje situation och kännetecknas av:
- Vi är till för alla kunder, privat, företag och organisationer.
- Vi är engagerade, vänliga, sakliga och tydliga.
- Vi samarbetar för att nå effektivitet och helhetslösningar.
- Vårt agerande präglas av framförhållning och smidighet.
- Vi lär, förändrar och förbättrar.
- Vi fokuserar på resultat.
För oss är tillgänglighet:
- Att inom 24 tim svarat på inkomna mail och meddelanden.
- Svara i telefon dagtid.
- Vid upptaget hänvisas man till mail eller sms.
Våra svarstider:
- Om möjligt svarar vi direkt.
- Går inte det, ringer vi alltid upp så snart det går.
- Mailsvar garanteras inom 24 tim.
Vår vision:
- Vi strävar alltid efter att kunden är 100 % nöjd
- Vi stöttar, ger råd och tips och framför allt, vi finns här för att svara på kundens frågor.
- Att göra arbetet enkelt och miljömedvetet.
- Att främja samarbeten.
- Att främja miljöarbete genom att alltid ha natur och miljö som fokus.